طراحی انواع وب سایت های تخصصی، فروشگاهی، شرکتی و شخصی مطابق با استاندارهای روز دنیا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان افرا گرافیک و آدرس afragraphic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 37
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 56
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 58
:: بازدید ماه : 68
:: بازدید سال : 183
:: بازدید کلی : 21727

RSS

Powered By
loxblog.Com

گروه مشاوران طراحی افرا در زمینه انواع امور طراحی ، چاپ، طراحی سایت و مالتی مدیا فعالیت می کند. 66120694 و 66120698 و 09122246022

طراحی انواع وب سایت های تخصصی، فروشگاهی، شرکتی و شخصی مطابق با استاندارهای روز دنیا
سه شنبه 11 فروردين 1394 ساعت 12:19 | بازدید : 215 | نوشته ‌شده به دست افرا گرافیک | ( نظرات )

قرن بیست و یکم قرن ارتباطات و فناوریهای دیجیتال می باشد. با توجه به نیاز جامعه و محدودیت زمان ، بسیاری از اشخاص ترجیح می دهند کوتاه ترین و مناسب ترین راه را برای خرید، مقایسه و بررسی کالای خود انتخاب کنند. از این رو تبدیل کسب و کار سنتی به کسب و کار نوین یک نیاز بسیار مهم می باشد. طراحی سایت مناسب و استاندارد می تواند خدمات و محصولات شما را به بهترین و کاملترین صورت ارائه دهد. در دنیای ارتباطات فاصله شما و مشتری تنها یک کلیک است. گروه مشاوران طراحی افرا سایت شما را با بهترین کیفیت و هزینه مناسب و کاملا کارآمد طراحی می کند. ما با شناخت بازار هدف و با در نظر گرفتن سلایق شما همچنین با توجه به تجربه و تخصصمان سایت را به گونه ای طراحی می کنیم که کلیه نیازهای شما را در جهت ارائه خدمات، محصولات و فعالیتهای شما برآورده سازد و مطمئنا این مساله باعث فروش بیشتر و درآمد بالاتر می گردد. ساخت سایت های فروشگاهی، خبری، تجاری و شخصی تخصص ماست. سایت های طراحی شده در افرا گرافیک به صورت: - با تکنولوژی asp.net و به صورت کاملا اخصاصی و با برآورد هزینه - سایتهای آماده و ارزان با قالبهای آماده می باشد.

 افرا گرافیک با توجه به الگوریتم های پیشرفته بهینه سازی سایت و سئو، تمامی تلاش و تخصص خود را در جهت اینکه سایت شما نتایج بهتری را در گوگل و سایر موتورهای جستجو کسب کند انجام می دهد. البته عواملی که در بهبود وضعیت سایت شما تاثیر می گذارد به دو دسته تقسیم می شود: عوامل داخلی و عوامل خارجی. سئو سایت بیشتر بر روی عوامل داخلی تکیه دارد و با بهبود ساختار وب سایت و همچنین قالب آن سعی میکند وضعیت سایت شما در گوگل را بهبود بخشد.

به این نکته توجه داشته باشید که عوامل مهم سئو داخلی عبارتند از: نحوه طراحی سایت (شامل کد نویسی، سرعت لود شدن، ساختار صفحات، نحوه طراحی قالب، نحوه قرار گرفتن محتوا در صفحه و...) و محتوای سایت. بنابراین هیچ متخصص سئوی سایتی نمی تواند به تنهایی باعث بهبود وضعیت سایت شما شود و شما علاوه بر اینکه باید یک سایت مناسب و بهینه سازی شده برای گوگل داشته باشید نیاز دارید که محتوای مناسب نیز در سایت خود تولید کنید .

 برای دیدن نمونه کارها به سایتwww.afragraphic.ir مراجعه و برای مشاوره با تلفنهای 98 و 66120694 تماس حاصل فرمایید.

 





:: برچسب‌ها: چاپ ساک دستی , چاپ کاتالوگ , چاپ ست اداری , چاپ دستمال کاغذی , چاپ زونکن , چاپ ساک دستی پارچه ای , چاپ دستمال کاغذی , چاپ فولدر , طراحی , صفحه بندی مجلات , لوگو , طراحی سایت , مالتی مدیا , عکاسی صنعتی , غرفه سازی , تجهیزات نمایشگاهی , استند تبلیغاتی , استند نمایشگاهی , چاپ و طراحی سررسید , چاپ نایلون و نایلکس , تقویم رومیزی , خودکار تبلیغاتی , هدایای تبلیغاتی , فلش مموری , لیوان تبلیغاتی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: